Första inlägget...

Jasså jaha ja..

Mitt i all förvirrelse så hamnar jag här..
Är det någon som är förvånad att över att jag har startat en blogg? Det är i alla fall jag!
Vid ett flertal tillfällen har jag öppet kritiserat människor som bloggar
och många gånger har det funnits en bra anledning till varför.
Vissa blottar hela sitt liv på deras blogg och i vissa fall även om sina vänners liv och hemligheter.
Andra vill bara marknadsföra sig själva för att uppnå någon slags löjlig status på internet.
Dock måste jag påpeka (både för mig själv och andra) att man själv väljer vad man läser så man kan inte kritisera allt och alla! Efter mycket om och men, så har även jag konstaterat att bloggar är ett bra kommunikationsmedel.
Sen kan man även utveckla sitt skrivande eftersom att en kittlande idé kläckts i mitt huvud.. Dock återkommer jag vid ett senare tillfälle då jag berättar om vad det är för tokigheter som jag har cirkulerandes i mitt lilla huvud..

Nåväl, för vänner (och ev. andra läsare?) hoppas jag att ni finner min blogg på något sätt givande, annars får ni gärna komma med önskemål eller kommentarer på förbättringar. Jag försöker skriva så ofta jag kan och har tid.
Skolarbetet tar upp ganska mycket tid så tålamod är guld värt!

Mvh// Den nya bloggaren..



Kommentarer
Postat av: Berith

Välkommen in i bloggvärlden! Jo visst finns det olika anledningar att blogga och läsa andras bloggar. För mig är nog den främsta anledning ett kommunikationsmedel med döttrarna. Men det handlar nog också om att reflektion och om jag ska vara ärlig lite nyfikenhet. Ha det

2009-01-09 @ 18:14:30
URL: http://hildur96.blogg.se/
Postat av: Marie-Sabina

Hej hjärtat!

Grattis till den nya bloggen!!

Hittade länken på lilla Carins blogg.

Så, Herr Nordberg, lycka till.



Många kramar,

vännen Sabina

2009-01-09 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0